arzsara

arzsara

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تحلیل شیبا امروز

ارز شیبا چیست و چرا این ارز دیجیتال این‌قدر معروف شده است؟ شیبا نام یک سگ نژاد ژاپنی است، که اتفاقاً خیلی بازیگوش بوده و چهره مهربان و بامزه‌ای هم دارد. پس این ارز را باید به ژاپنی‌ها ربط بدهیم. اگر با ارز دیجیتال دوج کوین آشنا باشید، شیبا برای شما غریبه نخواهد بود. در توسعه این ارز از دوج کوین ایده گرفته شده و شباهت‌های زیادی را نیز می‌توان بین آنها تشخیص داد. برای بررسی تحلیل شیبا امروز از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

شیبا مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال تاریخچه مشخصی ندارد و مجهولات زیادی را می‌توان در تاریخ این ارز پیدا کرد. حتی تا یک سال پیش که این ارز تازه به روی کار آمده بود، خیلی‌ها آن را یک ارز دیجیتال غیرقانونی تلقی می‌کردند که تنها برای سودجویی از افراد توسعه یافته و خرید آن را به هیچ وجه توصیه نمی‌کردند.

شیبا هنوز هم در میان فعالان بزرگ بازار ارزهای دیجیتال و کسانی که به دنبال معاملات ارزهای دیجیتال آینده دار هستند، با انتقادهای زیادی همراه بوده و خیلی‌ها بر این باورند که این حباب بزرگ ایجاد شده در این ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه گذاران آن را به ورطه نابودی بکشاند. اما چه پروژه و برنامه‌ای پشت شیبا قرار دارد که تمام این پیش بینی ها و انتقادها را تاکنون اشتباه نشان داده، موضوعی است که به صورت مفصل در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

۰ ۰

قیمت شیبا به تومان

شیبا اینو با  یک کوادریلیون توکن وارد دنیای رمزنگاری شد. سپس ریوشی نیمی از آن‌ها را به یک پروتکل مالی غیرمتمرکز به نام Uni Swap منتقل کرد و نیم دیگر را با توکن‌هایی به ارزش یک میلیارد دلار به بنیانگذار اتریوم، بوترین داد. این موضوع بیش از آن که به نظر می‌رسد اهمیت داشت؛ بنابراین، اجازه دهید تا آن را در بخش بعدی مقاله مورد بررسی قرار دهیم! اگر شما هم قصد خرید شیبا دارید و نیاز به بررسی قیمت شیبا به تومان را دارید میتوانید از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

در اوایل اکتبر ۲۰۲۱، شاهد اوج گیری قیمت و حجم معاملات SHIB بودیم. به طوری که تنها در یک هفته، ۲۴۰ درصد افزایش قیمت را به خود دید و سرانجام در ۲۸اُمین روز از همین ماه، قیمت هر واحد SHIB به ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار افزایش یافت که سقف تاریخی (ATH) این میم کوین به حساب می‌آید.

با این حال، شیبا اکنون بیش از ۹۰درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد و علی‌رغم تغییرات مثبتی چون معرفی متاورس و پروژه لایه دوم Shibarium، همچنان نتوانسته سقف جدیدی را به ثبت برساند.

۰ ۰

تحلیل دوج کوین

دوج کوین که نام خود را از میم اینترنت دوج الهام گرفته، مانند بیت کوین یک رمزارز است که امکان تراکنش‌های همتابه‌همتا (P2P) را از طریق یک شبکه غیرمتمرکز فراهم می‌کند. رمزارزها یک بازار سرمایه‌گذاری جدید با نوسانات شدید هستند که بسیاری از سفته‌بازها یا دلال‌ها را به خود جذب می‌کنند. برای دسترسی به تحلیل دوج کوین میتوانید از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

در ابتدا دوج‌کوین توسط «بیلی مارکوس» از اعضای شرکت IBM به همراه «جکسون پالمر» که در آن مقطع زمانی عضو ادوبی بود به عنوان «ارز سرگرمی» توسعه پیدا کرد. البته گفته می‌شود «شیبه توشی ناکاموتو» که نامی مستعار است و به صورت طنز از نام خالق بیت کوین گرفته شده است، یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین است.

همان‌طور که گفته شد دوج‌کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و درست یکسال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ توانست سرمایه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون دلار جذب کند. این روند تا اواخر ۲۰۱۷ ادامه پیدا کرد و در آن سال ارزش سرمایه دوج‌کوین به یک میلیارد دلار رسید.

اواخر ۲۰۱۳ و زمانی که موضوع ممنوعیت بیت کوین مطرح شد، دوج‌کوین در ردیت مطرح شد و توانست کاربران بسیاری را جذب کند.

ارزش دوج‌کوین به مرور زمان رشد پیدا کرد و در شبکه‌های اجتماعی نیز توانست به خوبی مطرح شده و به محبوبیت برسد. این ارز دیجیتال ابتدا به عنوان جک و شوخی مطرح بود ولی همین شوخی به مرور تبدیل به موضوعی جدی شد تا جایی که توانست بین ده رمزارز معروف بازار با بیشترین ارزش بازار قرار گیرد.

دوج‌کوین نام و لوگوی جالب و بامزه‌ای داره تا جایی که برخی از طرفدارانش آن را به نام «پول خودمانی» نامگذاری کرده‌اند.

۰ ۰

خرید ارز دیجیتال

«ارز دیجیتال» (Digital currency) به ارزی گفته می‌شود که در بستر فضای دیجیتال شکل گرفته است و در این بستر قابلیت انتقال از یک کاربر به دیگران را دارد. ارز دیجیتال به صورت کدهای برنامه‌نویسی شده در سیستم‌های کامپیوتری وجود دارد و معادلی از آن در دنیای فیزیکی وجود ندارد. ارز دیجیتال همانند پول معمولی برای خرید و فروش کالاها و خدمات قابل استفاده است با این تفاوت که انتقال آن در بستر دیجیتال و با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود. اگر قصد خرید ارز دیجیتال و انواع مختلف ارزهای دیگر مثل خرید بیت کوین و خرید تتر میتوانید از صرافی معتبر اینانس کمک بگیرید

بسیاری از افراد واژه ارز دیجیتال را با رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم می‌شناسند. این در حالی است که مفهوم ارز دیجیتال به مساله‌ای کلان‌تر از رمز ارزها می‌پردازد. در واقع می‌توان گفت، رمز ارزها تنها یک دسته از ارزهای دیجیتال هستند و سایر انواع ارز دیجیتال پیش از ظهور رمز ارزها قابل استفاده بودند. در یک نگاه عمومی‌تر می‌توان حتی بخشی از ارزهای فیات را نیز که در بستر دیجیتال هستند و از طریق آن‌ها منتقل می‌شوند را جزو ارزهای دیجیتال به شمار آوریم.

بنابراین، ارز دیجیتال در وهله اول جزوی از فرآیند توسعه روش ایجاد و استفاده از پول به حساب می‌آید. دیجیتال شدن پول هزینه‌های مربوط به چاپ پول را از بین می‌برد، مشکلاتی مانند گم شدن پول یا دزدیده شدن آن را حل می‌کند، حمل پول را آسان می‌کند و سرعت جابجایی پول به صورت بین‌المللی را افزایش می‌دهد. به هر حال امروزه جواب سوال ارز دیجیتال چیست بیشتر در بررسی کریپتوکارنسی سندیت پیدا می‌کند. در بخش بعد به بررسی سوال انواع ارز دیجیتال چیست می‌پردازیم و پس از آن به بررسی مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز خواهیم پرداخت.

۰ ۰

تاثیر حجم محتوا بر رتبه در گوگل

ما سعی می کنیم در مقاله تاثیر حجم محتوا بر رتبه در گوگل، اطلاعاتی در مورد محتوای کوتاه و بلند برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر حجم محتوای نوشته شده در رتبه گوگل بپردازیم و دلایل کسب رتبه بالاتر برای محتوای طولانی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین اهدافی که امروزه سایت های مختلفی در آرزوی به دست آوردن اون هستن، این هست که در زمان جستجو در گوگل بتونن سایت خودشون رو مشاهده کنند. دست پیدا کردن به این رویا اونقدر هم سخت نیست؛ البته اگه راه های تولید محتواهایی رو بدونیم یا در هنگام سفارش تولید محتوا به اون ها توجه داشته باشیم.

یکی از معیارها و فاکتورهایی که موتور جستجوگر گوگل برای پسندیدن یا نپسندیدن وبسایت ها و کسب و کارهای اینترنتی داره، تعداد کلمات محتوای متنی موجود در این سایت هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله تاثیر حجم محتوای نوشته شده در رتبه گوگل، اطلاعاتی در مورد محتوای کوتاه و بلند برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر حجم محتوای نوشته شده در رتبه گوگل بپردازیم و دلایل کسب رتبه بالاتر برای محتوای طولانی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

محتوای پر حجم برای گوگل بهتر است یا کوتاه؟

امروزه خیلی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا وبسایت هستن تا درآمدی از این طریق به دست بیارن. بنابراین، این افراد باید بدونن که یکی از ملزوماتی که سایت ها برای کسب رتبه نیاز دارن، محتوا هست. محتواها انواع مختلفی دارن که از جمله از اون ها می تونیم به محتوای متنی اشاره کنیم. توجه داشته باشین که کیفیت محتوا نیز از اهمیت زیادی برخوردار هست. یه محتوای با کیفیت می تونه رتبه بالایی رو در موتورهای جستجو از آن خودش کنه. هرچقدر محتوای یه وبسایت از کیفیت بالایی برخوردار باشه، بیشتر دیده میشه و باعث میشه تا کاربران و مخاطبین زیادی به سایت جذب شده و در سایت موندگار بشن و این دقیقا چیزی هست که سایت ها به دنبال دست یافتن به اون هستن.

جالب اینجاست که بدونین یکی از معیارهایی که در کیفیت یه محتوا متنی تاثیر می ذاره، تعداد کلمات اون یا حجم محتوا هست. تعداد کلمات محتوای متنی می تونه نظر موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل رو در مورد محتوای متنی شما جذب کنه. بنابراین، شاید این سوال برای شما پیش بیاد که حجم محتوا یا تعداد کلمات محتوای یه سایت باید چقدر باشه تا مورد پسند گوگل قرار بگیره و رتبه بالاتری رو به اون اختصاص بده؟

ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که موتور جستجوگر گوگل محتوای پر حجم، دارای تعداد کلمات زیاد و محتوای بلند رو به محتوای کوتاه ترجیح میده. به عبارت دیگه، اکثر اوقات گوگل محتوای بلند رو مورد پسند قرار میده، حال ممکنه این سوال نیز واستون پیش بیاد که دلیل این موضوع چیه؟ چرا گوگل محتوای بلند رو بیشتر از محتوای کم حجم دوست داره و رتبه بالاتری بهش میده؟

۰ ۰

انواع محتوا

ما سعی می کنیم در مقاله انوع محتوا کدامند و کدام یک بهتر است؟ اطلاعاتی در مورد محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع مختلف محتوا بپردازیم و ویژگی ها و خصوصیت این محتواها رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. انواع مختلف محتوا در دنیای دیجیتال رو میشه از زاویه های مختلفی بررسی کرد. محتوا امروزه اهمیت بسیار زیادی در دنیای دیجیتال پیدا کرده و سفارش تولید محتوا به جزء جدایی ناپذیری از وب سایت ها تبدیل شده. جوری که همه افرادی که در این صنعت مشغول فعالیت هستن، نیاز به تولید محتوا دارن و در اصل مبنای فعالیت اون ها بر اساس ارائه محتوا هست و چیزی که باعث موفقیت اون ها میشه، کیفیت محتوایی هست که ارائه میدن. همچنین امروزه دنیای دیجیتال جایگاه بسیار مهم و غیر قابل انکاری رو در زندگی بشر به دست آورده. به این ترتیب، بیشتر کسب و کارهای سنتی برای رشد و پیشرفت کار خودشون نیازمند به این ابزار یعنی تولید محتوا هستن.

محتوا چیست؟

برای محتوا تعریف های زیادی وجود داره که همه اون ها درست هستن، ولی شاید از نظر برخی افراد کامل نباشن. در یه تعریف مختصر میشه گفت که محتوا می تونه هر چیزی باشه. به عبارت دیگه، محتوا چیزی هست که موضوعی رو بیان می کنه. در یه تعریف کامل تر میشه گفت که محتوا اطلاعات و نتایج به دست اومده از تجربه هایی هست که به کاربر و مخاطب نهایی داده میشه. البته این انتقال اطلاعات باید در مورد موضوعی خاص با یه قالب مشخص باشه که برای انتقال به مخاطبین نیاز به یه کانال ارتباطی داره. در گذشته اکثر محتواها به صورت کتاب و سایر شکل های نوشتاری در اومده و در اختیار مخاطبین قرار می گرفتن. با پیشرفت علم و فناوری انواع مختلفی ار محتواها مثل محتواهای صوتی و تصویری در قالب فیلم و عکس به وجود اومد و مهارت تولید محتوا وارد عرصه جدیدی شد.

۰ ۰

اصول تولید محتوا

ما سعی می کنیم در مقاله اصول تولید محتوا، اطلاعاتی در مورد تولید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم در زمان تولید محتوا بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین محتوایی با کیفیت و خوب تولید و تهیه کنین یا در هنگام سفارش تولید محتوا بهشون دقت کنین. در حوزه تولید محتوا، هرقدر هم که فعال باشین و با تجربه، باز هم نکاتی وجود داره که ممکنه از اون ها بی اطلاع باشین و یا گاها در اثر گذشت زمان به فراموشی سپرده بشه. بنابراین، با تکرار و مطالعه نکات اصلی و مهم در تولید محتوا می تونین امروز نسخه بهتری از دیروز خود باشین و با استفاده از نکته های اصلی تولید محتوا، محتواهای بهتر و جذاب و با کیفیت تری تولید کنین. خوشبختانه نوشتن محتوا چیزی هست که شما می تونین با کمی مطالعه و تمرین در اون بهتر و حرفه ای بشین.

تولید محتوا چیست؟

به طور کاملا ساده و مختصر، محتوا یعنی هنر نوع اطلاعات و تجربه ای که به مخاطب منتقل میشه. در اصل محتواها واسطه های ارتباطی هستن که در فرم ها و اشکال محتلفی مثل مقالات، تصاویر، ویدیوها، مسابقات آنلاین و.... پیامی رو به مخاطبین انتقال میدن. تولید محتوا نیز در اصل فرایند انتقال پیام به مخاطب هست که از طریق انواع مختلف محتوا مثل تصویری، متنی و... انجام شده و منجربه ارتباط یه برند یا کسب و کار با مخاطبین هدف میشه.

در سال های گذشته، به کمک توسعه فضای وب و افزایش قابل توجه وبسایت ها و همچنین شبکه های اجتماعی، تولید محتوا به امری بسیار ضروری برای پیشرفت کسب و کارها تبدیل شده هست. از این رو تولید محتوا و تکنیک های خلق محتوا نیز دستخوش تغییرات و پیشرفت های فراوانی شده.

۰ ۰

بهینه سازی محتوا برای کاربر یا موتورهای جستجو؟

ما سعی می کنیم در مقاله بهینه سازی محتوا برای کاربر یا موتورهای جستجو؟ اطلاعاتی در مورد بهینه سازی محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های محتوای مناسب برای کاربر بپردازیم و اهمیت بهینه سازی محتوا رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین محتواهای خودتون رو جوری تهیه کنین تا رضایت کاربران و موتورهای جستجو رو جلب کنین. بهینه سازی محتوا اولین قدم در نوشتن یا سفارش تولید محتوا با کیفیت و کاربرپسند هست. بهینه سازی محتوا بخشی از هر استراتژی بازاریابی محتوای موفق هست. زمانی که شما به صورت درست بهینه سازی رو انجام میدین، همه عملکرد بازاریابی محتوای شما به درستی انجام میشه. انواع بازاریابی محتوا مثل مقاله های متنی تا محتواهای ویدیویی باید بهینه سازی بشن.

تولید محتوا بر اساس سئو که هم مناسب کاربران باشه و هم موتورهای جستجو، کار زیاد سختی نیست. برای این کار به جز اینکه باید بفهمین کاربران به دنبال چه چیزی هستن، باید دلیل جستجوی اون ها رو هم بدونین. علاوه بر این، باید پیش بینی کرده باشین که در محتوای شما به دنبال چه چیزی هستن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مقاله بهینه سازی محتوا برای کاربر یا موتورهای جستجو؟ اطلاعاتی در مورد بهینه سازی محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های محتوای مناسب برای کاربر بپردازیم و اهمیت بهینه سازی محتوا رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

بهینه سازی محتوا چیست؟

اگه در حوزه کاری تولید محتوا فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم بهینه سازی محتوا رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که بهینه سازی محتوا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بهینه سازی محتوا فرایندی هست که به شما این امکان رو میده تا از حداکثر ظرفیت محتوای متنی و سایر محتواهای خودتون استفاده کنین. همچنین بهینه سازی محتوا به شما کمک می کنه تا محتواهای خودتون رو به نتایج برتر گوگل برسونین و بیشترین بازدهی و جذب مخاطب رو از طریق اون داشته باشین. در بهینه سازی قرار نیست محتوای جدیدی تولید بشه و فقط کافیه نقص هایی که ار لحاظ سئویی، نگارشی و... وجود داره رو برطرف کنین یا به صورت کلی محتوا رو بهبود بدین.

جالب اینجاست که بدونین بهینه سازی محتوا عبارت هست از فرایند حصول اطمینان از اینکه محتوا نوشته شده، منتشر شده و از لحاظ فنی ساخته شده تا به دست تعداد زیادی از مخاطبین برسه. این فرایند شامل گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط، Meta و عنوان ها، پیوندها، Headers و Sub، سرعت سایت، فراخوان به عمل، اندازه تصویر و موارد دیگه میشه. مهم نیست که آیا شما محتواهای خودتون رو برای شناخت برند یا بازاریابی عملکرد KPI ها ایجاد می کنین، راه های مختلفی برای انجام بهینه سازی محتوا وجود داره. مهم ترین اون ها بهینه سازی موتورهای جستجو هست که تحت عنوان SEO نیز شناخته میشه.

۰ ۰

نکات مهم در تولید محتوا بهینه شده

برای افزایش میزان رونق کسب و کار، تنها داشتن مشتری های زیاد کافی نیست. سفارش تولید محتوا و ارائه متن عالی در مورد محصول و یا خدمات ارائه شده می تونه در افزایش میزان تجارت و کسب وکارتون، نتیجه مثبتی داشته باشه. اگر تولید محتوا به صورت اصولی نوشته شده باشه، می تونه شما رو از سایر رقبای بازار متمایز کنه. 

جهان روز به روز به پیشرفت خودش ادامه می ده. به خاطر همین، استفاده از سایت های تجاری با محتوای عالی، اهمیت زیادی پیدا کرده. درواقع با استفاده از این نوع محتوا، میتونین توجه خریداران و یا متقاضیان رو به محصول و خدمات ارائه شده، جلب کنین و یه راه ارتباطی بین خودتون ایجاد کنین. این کار باعث افزایش اعتماد به کسب وکار شما میشه.

بهتره بدونین که رعایت نکات مهم در تولید محتوا بهینه شده اهمیت خیلی زیادی داره چرا که بدون رعایت این نکات، نمی تونین به نتیجه درستی از این فرایند دست پیدا کنین. در این مقاله، سعی داریم شما رو با 12 نکته مهم در تولید محتوای با کیفیت و ویژگی های اون، آشنا کنیم. اما بهتره قبل از هرچیزی، با ماهیت تولید محتوا آشنا شده و در این مورد اطلاعات خوبی به دست آورد. 

آشنایی با ماهیت تولید محتوا

تولید محتوا بخش مهمی از شروع یک کسب و کار موفق هستش. با اارئه یک محتوای عالی بهینه شده می تونیم تعداد زیادی از مشتری ها رو به سمت خودمون جذب کرده و سود زیادی از طریق فروش محصول و یا ارائه خدمات به دست بیاریم. هرچقدر محتوا با کیفیت عالی نوشته شده باشه، میزان مخاطب و بازدید کننده هم افزایش پیدا کرده و درنتیجه درامد بیشتر خواهد شد. 

شما میتونین در متن تولید محتوا، نظرات خودتون رو هم بیان کنین و یا خدمات و کالای تولید شده رو به طور بسیار جذابی، تبلیغ کنین. در این صورت می تونین به هدف تعیین شده دست پیدا کنین. اگر میخواین از قافله عقب نمونده و از رقیب هاتون پیشی بگیرین به 12 نکته مهم در تولید محتوای بهینه شده توجه کنین تا بتونین مطالب با کیفیتی ارائه کنین. 

قبل از تولید محتوا، برنامه ریزی شده باشین. محتواهاتون رو بهتره طوری بنویسین که نام تجاری و کالا در کنار هم تبلیغ شده و توجه مخاطب رو جلب کنه. یکی از مواردی که امروزه در حوزه طراحی سایت و تولید محتوا مورد بحث قرار گرفته، استفاده از تولید محتوای سئو شده هستش. بیاین بریم با تولید محتوای سئو شده، آشنا بشیم. 

۰ ۰

تفاوت انواع محتوا

ما سعی می کنیم در مقاله تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد اهمیت تولید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع محتوا برای سایت ها بپردازیم و تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین اگه قصد سفارش تولید محتوا رو دارین. در نظر گرفتن انواع محتوا به شما کمک می کنه تا همیشه مطابق با نیاز کاربر جلو برین و به عنوان اولین انتخاب اون محسوب بشین. روش هایی که برای تولید محتوای سایت خودتون انتخاب می کنین، به صورت مستقیم روی میزان بازدید از سایت تاثیر می ذارن. به این ترتیب، برای اینکه بتونین با تهیه محتوا آمار بازدید و فروش سایت خودتون رو بالا ببرین، باید با توجه به نوع کسب و کار و نوع وبسایت خودتون محتوا تولید کرده و اون ها رو در سایت منتشر کنین.

انواع مختلف محتوا در اصل اطلاعات و داده هایی هست که به شکل های مختلف و از روش های مختلف به کاربر در زمینه مرتبط ارائه میشه. بهتره بدونین امروزه بیشتر از 1.9 میلیارد وبسایت در دنیا وجود داره که هر کدوم از اون ها در دسته بندی خاصی قرار می گیرن و در زمینه های مختلفی فعالیت دارن، ولی اگه شما بخواهین برای خودتون یه وبسایت راه اندازی کنین، ممکنه کمی گیج بشین. چون انواع مختلف وبسایت بر اساس کاربرد و روش طراحی منحصر به فرد خود تقسیم بندی میشن و برای تولید محتوا باید به دسته بندی سایت خود توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله  تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد اهمیت تولید محتوا ارائه کنیم و به بررسی انواع محتوا برای سایت ها بپردازیم و تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

اهمیت تولید محتوا چیست؟

امروزه اهمیت تولید محتوا در کسب و کارهای مجازی و وبسایت های مختلف برای همه مدیران واضح و روشن هست. تولید محتوا تنها راه ارتباطی موجود بین کسب و کارهای مجازی با مشتریان هست. بنابراین، اگه فرد قرار باشه به هدف اصلی خود که فروش محصولات و ارائه خدمات توسط وبسایت هست، باید حتما به فکر تولید محتوا باشه. در حال حاضر بخشی از روزهای زندگی همه ما مختص فضای مجازی هست. همین موضوع نیز نشون میده که کسب و کارهای مجازی تا چه حد جای رشد و پیشرفت دارن. با استفاده روز افزون افراد از بستر اینترنت، غیر منطقی نیست که ارائه خدمات حضوری نیز از طریق همین بستر به طول کامل انجام می گیره. بنابراین، برای اینکه بتونین هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی مشریان رو به سمت خودتون جذب کنین، باید اهمیت تولید محتوا در کسب و کار رو جدی بگیرین.

جالب اینجاست که بدونین امروزه موتورهای جستجو پیشرفت بسیار بالایی دارن و بسیار هوشمند عمل می کنند. فرقی نمی کنه که موتور جستجو گر گوگل باشه یا یه موتور جستجو گر دیگه، این موتورها با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و با استفاده از ربات ها پیشرفت سایت ها و محتوای داخلی اون ها رو بررسی کرده و بر اساس نوع محتوا و مقدار سئوی ایجاد شده در محتوای اون ها رو دسته بندی می کنند. بهتره بدونین هرچقدر محتوای تولید شده بیشتر و بهتر اصول و استانداردهای سئو رو رعایت کرده باشه، رتبه بهتر و بالاتری رو در نتایج گوگل و سایت ها کسب می کنه. بنابراین، برای افزایش بازدید و فروش محصولات خود تولید محتوا انجام بدین.

۰ ۰