چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

تحلیل شیبا امروز

ارز شیبا چیست و چرا این ارز دیجیتال این‌قدر معروف شده است؟ شیبا نام یک سگ نژاد ژاپنی است، که اتفاقاً خیلی بازیگوش بوده و چهره مهربان و بامزه‌ای هم دارد. پس این ارز را باید به ژاپنی‌ها ربط بدهیم. اگر با ارز دیجیتال دوج کوین آشنا باشید، شیبا برای شما غریبه نخواهد بود. در توسعه این ارز از دوج کوین ایده گرفته شده و شباهت‌های زیادی را نیز می‌توان بین آنها تشخیص داد. برای بررسی تحلیل شیبا امروز از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

شیبا مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال تاریخچه مشخصی ندارد و مجهولات زیادی را می‌توان در تاریخ این ارز پیدا کرد. حتی تا یک سال پیش که این ارز تازه به روی کار آمده بود، خیلی‌ها آن را یک ارز دیجیتال غیرقانونی تلقی می‌کردند که تنها برای سودجویی از افراد توسعه یافته و خرید آن را به هیچ وجه توصیه نمی‌کردند.

شیبا هنوز هم در میان فعالان بزرگ بازار ارزهای دیجیتال و کسانی که به دنبال معاملات ارزهای دیجیتال آینده دار هستند، با انتقادهای زیادی همراه بوده و خیلی‌ها بر این باورند که این حباب بزرگ ایجاد شده در این ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه گذاران آن را به ورطه نابودی بکشاند. اما چه پروژه و برنامه‌ای پشت شیبا قرار دارد که تمام این پیش بینی ها و انتقادها را تاکنون اشتباه نشان داده، موضوعی است که به صورت مفصل در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.